16 Ağustos 2016 Salı

BEN VARIM

BEN VARIM

Sessizce takip etmeyin. Yaşamı. Amman bize de bulaşır, bizim de başımız derde girer, kim vurduya gideriz demeyin. 
Yaşamınızın arkasına saklanmayın.
Size bulaştı çoktan.
Başınız feci dertte.
Kim vurduya gitmediniz o kesin, 
Amma kendinizi kime vurdurttuğunuzu çok iyi biliyorsunuz.
Ortaya çıkın.
Ben varım,
Deyin.
Aynı düşüncede olalım, olmayalım,
Tartışalım,
Konuşalım.
Akıllı insanlarız illaki ortak bir noktada birleşiriz, illaki.
Anlatırız gider kapı kapı derdimizi.
Bıkmadan,
usanmadan,
Esas,
Vaçgeçmeden.
Daha medeni daha yaşanılası daha mutlu olunası daha özgür yaşamları kurmak mümkün.
Ne kadar kalabalık olursak o kadar daha çok yaklaşırız,
O kadar mümkün kılarız,
Daha yaşanılası,
Daha mutlu olunası daha özgür daha medeni yaşamlara.
Kıpırdayın.
‘’Ben varım’’ deyin.
Elinizi kaldırın.
Ayağa kalkın,
Ve,
‘’Ben varım’’,
Deyin.
İçimizi her yerimizi saran her türlü hırsızdan,
Her türlü sahtekardan,
Her türlü rüşvetçiden,
Her türlü vicdansızdan,
Her türlü hainden,
İnsanı insanlıktan,
Yaşamı yaşamaktan çıkaranlardan,
Ayıklanmak için,
Ayağa kalkın.
Fırsat bu fırsat.
''Ben varım'',
Deyin,
Bir araya gelelim.
Fırsat bu fırsat.
Daha yaşanılası,
Daha mutlu olunası,
Daha medeni,
Daha özgür,
Bir yaşam için,
Ben varım.
Ya siz?
Murat Denizel

Hiç yorum yok: