9 Kasım 2016 Çarşamba

10 KASIM

10 KASIM

Bir şu başkan olanlara bak hele, bir başkan olmak için kıçını yırtanlara bak, 
Ya dön bir bak, 
Bakarken gör amma,
Bir de Atatürk’e,
Bak.
10 Kasım 09.05 de,
Bu topraklar ve bu gezegenin üstünde yaşayan kimler hüngür hüngür ağladılar biliyor musun?
Bu gezegende dinlerin,
Bu gezegende kapitalist düzeninin,
Hüküm sürmesine karşı duranlar,
Bir tek.
Hükümsüz sayandı,
Binlerce yıldır hükmünü sürdürenleri.
O gün,
Onun arkasından,
Hüngür hüngür ağlayanlar,
Bugün,
Bu gezegende kendilerine yaşam alanı bulmaya çalışan,
Ve,
Her geçen gün sayıları dahada çok dahada çok azaldığı için,
Artık,
Azınlık,
Kalmış bizlerin,
Anaları babaları dedeleri nineleri.
Sessizce,
Üzülüyorum,
Bazen.
Sessizce üzülünce,
Sessizce,
Yaşamak istiyorum.
Her 10 Kasım’da,
Sessizce üzülüyorum.
Resimlerine bakıyorum,
Anlattıklarını okuyorum,
Sonra,
Bir de başkan seçilenlere ve bir de başkan olmak için kıçı başı dağıtanlara bakıyorum,
Ben doğmadan yirmi yıl evvel ölmüş,
Hiç,
Görmediğim,
Hiç,
Tanımadığım bir beyefendiyi,
Çok,
Özlüyorum.
Murat Denizel

Hiç yorum yok: