17 Aralık 2016 Cumartesi

BAŞ'KAN

BAŞ'KAN

Patladık yine. 
Bir kez daha patladık.
Patladıkça patlıyoruz.
Daha ne kadar patlayacağız meçhul.
Ölüyoruz.
Sakat kalıyoruz.
Yaralanıyoruz.
Eksiliyoruz.
Amma,
Kimsenin aklına,
Ben bu işi beceremedim,
İstifa edeyim,
Becerecek bir başkası gelsin otursun bu göreve demek gelmiyor.
Patlayacağız demek.
Ha bire.
Ha bire öleceğiz demek ha bire.
Ha bire yaralanacağız,
Ha bire sakat kalacağız,
Ha bire korku içinde yaşayacağız.
Ta ki,
Top yekun patlayana kadar demek.
Biz ne zaman,
Top,
Yekun,
Patlayacağız?
Mutlu olmak,
Lüks oldu.
Kana,
Bulandık,
Kanımızda,
Boğuluyoruz.
Ölüm,
Biz oldu,
Bizse,
Ölüm.
Ben bu işi beceremedim diyen yok amma,
Bunları yanları bırakmayacağız,
Diyen,
Çok amma.
Amma ne yollar yapıyorlar amma yani,
Hele o köprüler,
Hele var ya, en çok deniz altından geçen o tünellere tavım ben.
Ver oyu,
Patla dur.
Baş,
Kana,
Patlamak geliyor içimden,
Hem de bilin,
Bakalım,
Neresinden.
Murat Denizel

Hiç yorum yok: