2 Haziran 2017 Cuma

ACISI BOL APTALLIKLAR DİYARI

ACISI BOL APTALLIKLAR DİYARI

Sevmediğin bir kadınla, bir erkekle cehenneme döner ya yatak odası. Kaçamazsın ya bir yerlere. Kolun değmesin istersin, elin dokunmasın istersin, nefesi bile işkence gelir ya sana,
Öyle oldu bu ülkede yaşamak.
Bir yerim değmesin istiyorum.
Sesini duymamak istiyorum.
Kokusu bulaşmasın bir yerime istiyorum.
Nefesi dokunmasın tenime istiyorum.
Büzüşeyim bir kenara köşeğe,
Çıkmayayım ortalığa,
Yok olup gideyim,
Sadece,
Yazayım yazılarımı,
Sadece,
Çizeyim resimlerimi,
Sadece,
Çekeyim fotoğraflarımı,
İstiyorum.
Sadece,
Sevdiğimle,
Sevdiklerimle,
Kadar olsun yaşamım istiyorum.
Bu ülkeden haberler olmasın istiyorum mesela.
İçinde,
Acıları dillendiren,
İçinde,
Aptallıkları ballandıran,
Haberleri,
Olmayan
Bir ülke istiyorum.
İçinde,
İnsanlarının bi
Haber
Olduğu,
Bir ülke istemiyorum.
İnsanım ya,
Sadece,
İnsanlarla yaşamak istiyorum.
Ha,
Birde,
Hayvanlarla.
Ha,
Bir de çiçeklerle, otlarla, zeytin ağaçları, ceviz ağaçları, meşelerle, kayınlarla,
Hepsi,
Bu kadar.
Çok mu…
Murat Denizel

Hiç yorum yok: