6 Temmuz 2017 Perşembe

TU LEYT BEYBİ

TU LEYT BEYBİ

2016 yılı Haziran ayında Avrupa ülkelerinin çoğuna vizesiz gidecektik ya, bu rüyanın gerçek olduğuna çok inananlar vardı,
Rüya gerçeğe dönüştü 2017 Temmuz ayında Avrupa Parlamentosu Avrupa Birliği ile görüşmelerin dondurulması yönünde karar verdi, oy çokluğu ile hem de.
Bu ülke bu duruma son üç beş yılda düşmedi.
Bu ülkeyi bu hale,
Başta yanlış ve acemice ve basiretsiz ve beceriksiz ve insan aklını başından alacak kadar yanlış yönetilen,
Ana muhalefet ve onun onlarla yıl içinde önünü büyük heveslerle açtığı,
Yüzünü Doğuya arkasını Batıya dönsün diye kurgulanmış,
Proje partisinden olma,
İktidar getirdi.
Şimdi,
Yürüyor.
Peşine takılanlarla hep beraber.
Batıya doğru yürürken,
Haberler ülkenin doğuya doğru her geçen gün daha da hızla kaydığını gösteriyor. 
Bir tarafta proje partisi ile,
Diğer tarafta proje başkanın,
Attıkları adımları destekleyenleri alt alta koy topla,
Azınlık bile olamadığımı görüyorum.
Artık.
Bu ülkede.
Madem yürüyecektin,
Gezi zamanı Ankara’dan çıksaydın ya beş on bin kişi ile yola,
Yine mevsim yazdı,
Hem yine terlerdin portakal suyu elinde. O gün yürüseydin eğer,
1 (bir) milyon insanla girerdin İstanbul’a. Hem Maltepe’ye razı olmaz, Taksim’de kucaklaşırdık seninle. Biz oradaydık, ha geldiler ha gelecekler diye direndik bekledik bir kaç bin kişi ümitle.
Sonra dediler ki,
Terk edin parkı,
Hiç adil olmadı o gün ölenlere, sakat kalanlara, dayak yiyenlere. 
Adalet içinmiş.
Hangi adalet?
Sana göre mi adalet?
Evrensel adalet mi?
Sana göreyse o adalet, ohh ekmek elden su gölden yapış o koltuğa sımsıkı, adil davranma bu işi senden daha iyi yapma ihtimali olanlara parti içinde, amman kur baskıları ki geçemesinler önüne,
Sonra çık yollara adalet diye diye masum dede ifadenle.
Neymiş 40 derecede, 69 yaşındaymış. E ee, so vat yani? Dizimi çekiyoruz vatan mı kurtarıyoruz belli değil...Eğer evrensel adaletse anlayışın,
Esas,
O gün neden yürümedin sen Mr. Project? De,
Bugün neden yürüyorsun ne oldu birden bire ve de aniden?
Hadi Gezi’yi koydum bir kenara,
Ordunun en parlak insanlarını takır takır tıktılar içeri top yekün,
O gün,
Balyoz’da neden yürümedin mesela?
Milli Eğitimin esası dine oturtuldu, TC. kalktı tabelalardan, 
Esas yollarında yürüdüğün ülkeyi kuran bizleri özgür kılan o büyük insanı ufalıyorlar, yok etmek için çabalıyorlar sabah akşam onlarla yıldır,
O günlerde neden yürümedin sen esas...
İkide bir çıkıp,
Hesabını soracağız diye diye bu ülkeyi Doğunun kucağına atan üç beş kişiden birisin sen, bende sana hesap soruyorum, madem adalet sana da o adalet bana da. Önce dön bir bizlere hesap ver hele. Hep hesabı sen sordun da, hesap vermedin sen henüz bu millete.
Projesin sen.
Ben yemem.
Yiyen yesin. 
Gitsin üstüne Maltepe’de halay çeksin.
Mastürbasyon iyi gelir,
Yaz tatili öncesi.
Bence,
Bir iki tur daha at,
Seneye ülke,
Avrupa Birliğinde.
Bu tutumum iktidara destek oluyormuş, şimdi birlik beraberlik zamanıymış, öyle diyor dostlar, arkadaşlar.
Reca ederim dedim,
İktidara bunca yıl bunca emek vermiş Mr. Project ten daha fazla destek olabilmek bizim gibi sıradan insanların ne hadlerine. En büyük destek ondan bir evvelki zatla sonrada ondan, halende o. Ha birlik ve beraberlikse mesele, 7 Temmuz sabahı gör esas birlikle beraberliği, görmüyor musun millet şimdiden başladı birlikte ve beraberce ha bire yürüyüş resmi paylaşmaya adalet ellerinde.
Bu yürüyüş projenin bir parçası, yürüyüşün kendi proje. Yahu nasıl göremiyorsunuz, akıl alacak gibi değil,
Yoksa gazı gözlerinin bebeğine sıkarlardı daha Ankara çıkışı Karga Sekmez'de. 
Bekledim, sıksınlar diye. İnanayım diye, sıksalardı o gün çıkardım yola, önce koşarak giderdim Ankara'ya sonra kavga dövüş yürüyerek dönerdim İstanbul'a gerisin geriye. Ha diyeceksiniz ki iş Gezi'ye dönmesin ayaklanmasın diye insanlara izin verdiler yürüyüşte.
Doğru bak, bunu atladım sahi, zaten burası İsveç, yürüyüşte Stockholm'de.
Ya ben psikopata bağladım,
Ya da,
İnsanların kafaları güzel,
Başka bir,
Alemde.
Murat Denizel

Hiç yorum yok: